Het is fijn dat de organisatie alles tot in de puntjes heeft geregeld, hotels, activiteiten en een gids. Wij wilde sommige activiteiten inwisselen voor iets anders en dit werd keurig geregeld. Het is te zien dat het bedrijf ervaren is rondom het organiseren van dingen in Indonesie. Een puntje van aandacht is dat de moeilijkheidsgraad van sommige activiteiten niet is vermeld. Zo vroeg ik of de fietsstocht te doen was i.v.m. mijn astma. Er werd mij terug geschreven dat die te doen was, maar er werd niet beschreven dat andere activiteiten wel moeilijk waren, zoals het beklimmen van Bromo en de Ijen krater. Bromo heb ik met veel moeite gered. Ik ben niet naar de Ijen krater gegaan, omdat ik ziek was. De gids bij Ijen had tegen mijn vriendengroep gezegd dat mensen met astma deze klim niet kunnen doen. De klim naar de ijen krater werd beschreven als 10x moeilijk dan de klim bij Bromo. Ik had het wel fijn gevonden als deze informatie van te voren bekend was. Een ander punt van aandacht is dat je moet kunnen overstappen van een grote boot in een kleinere boot om aan land te komen bij Komodo. Voor ons was dit geen probleem, omdat wij jong zijn. Maar deze informatie zou wel nuttig zijn geweest voor ouderen- of mensen die slecht ter been zijn.
Onze reactie: Dank voor je uitgebreide recensie Kimberley. Je snijdt een paar goede punten aan waar we lering uit zullen trekken. We zijn dus blij met je feedback.